.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت مصدومان استقلال

بازیکن تیم فوتبال استقلال که در دیدار برابر ذوب آهن مصدوم شد می تواند این تیم را در دیدار با الاتفاق عربستان همراهی کند.
به گزارش سایت باشگاه استقلال، اکبر رضایی در خصوص وضعیت فریدون زندی که در بازی مقابل ذوب‌آهن دچار مصدومیت شد، اظهار داشت: زندی از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی نوع درجه یک شده که خوشبختانه شدت این آسیب کم و خفیف است و با توجه به اینکه تیم استقلال تا روز دوشنبه استراحت دارد، وی بعد از این دو روز می‌تواند تمرین کند و مشکل جدی نخواهد داشت.

رضایی همچنین درخصوص آخرین وضعیت میلاد میداودی و مجتبی جباری نیز بیان کرد: میداودی تحت فیزیوتراپی است و وضعیتش بهتر است. اصول پزشکی می‌گوید او دو هفته پس از مصدومیت می‌تواند در تمرینات شرکت کند البته به شرطی که سلامتی‌اش مشکلی نداشته باشد. جباری هم چند روزی است که به صورت اختصاصی تمرین می‌کند اما چون مصدومیت او از ناحیه مینیسک بوده در موردش ریسک نمی‌توان کرد و وی باید 4 هفته از مصدومیتش بگذرد تا بتواند دوباره تمرین کند و به تیم اضافه شود.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عصر روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و تیم استقلال با پیروزی 2 بر صفر به مرحله بعد صعود کرد و باید روز 29 بهمن ماه به مصاف الاتفاق عربستان برود که هدایت آن را برانکو ایوانکوویچ برعهده دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.